Boulder hela dagen!

Idag blir det jobba 10.30-8. Sen blir det att aka hem och sen tillbaka till jobbet igen for att vi har mote klockan 9. Ganska sent att ha mote. Tur att jag bor sa nara jobbet! Lang dag pa jobbet blir det i alla fall. Nu ar klockan halv 10 och jag tankte fara till Walgreens innan jobbet och kopa dropp till mina ogon och sen svanga forbi McDonken och kopa McFlurrys till Robin, Carly och Trisha. Blir var efteratt och nat att gora under dagen, eftersom mandagarna och ar sa sena! Tankte bjussa lite!

Jag och Ryan har diskuterat hund igen efter ett samtal med pappa och sen med det nya jobbet som jag eventuellt kommer fa och vi har sagt att om jag far jobbet sa kommer vi inte kunna kopa en vovve. Trist men vi har sa mycket annat att se fram emot sa vi kande att vi lagger det pa hyllan tills vidare. Kanske senare i framtiden.

Igar for vi en snabbis pa State Fair. Vi at gyros, corn on the cob, cheese curds och drack marguaritas! Vi var bara dar i drygt 2 timmar dock for det var sa himla varmt. Vi akte Skyglider men akte inga karuseller. Vill vara forsiktig med mina ogon! Och jag blir fort trott nar jag ar ute pa vift hela dagen.

Pa lordag aker vi till Madison och halsar pa Eva och Tomas. Det ska bli SJUKT roligt att fa komma bort och gora nat roligt. Dom har ju bjudit in oss pa arlig kraftskiva och det ska bli jatteroligt att visa Ryan hur vi svenskar ater kraftskiva! Men jag forvarnade honom att man blir ganska full pa kraftskivorna! Hoppas vi har spel ocksa. Borde maila Eva och fraga om jag ska ta med mig nat spel!

Nu maste jag fixa iordning mig for jobbet~

See ya!

Kommentarer
Postat av: Miiii

vad mysigt att ni ska ha kräftskiva också :) så du får med den svenska traditionen för Ryan! det e bra :)

2009-08-18 @ 10:03:33
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0