Bokad semester!

Finally!!!!!!! Antligen har vi bokat Prag/Tyskland resan! Vi aker den 24 september och flyger direkt till Prag for att halsa pa AK och Johan over en helg. Mandag morgon flyger vi till Frankfurt och sen blir vi dar i drygt en vecka. 8 dagar tror jag det var, vi flyger hem till Chicago igen den 6 Oktober! Guuud va jag langtar! Mitt absolut storsta intresse i livet ar att resa!!!! Pappa sa foresten ocksa att dom nog bestamt sig for att aka till Thailand anda pa hans 60-ars dag och gissa om jag blev glad! Ryan ocksa, for han har aldrig varit dar och vi ville verkligen fara dit tillsammans. Sa nasta ar blir det Thailand i 2 veckor! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ar ju typ bara 1,5 manad dit!!!! Far jobba en massa och tjana pengar. Om en manad ar det ju Winneconne ocksa och jag langtar stortmycket. Aka bat, cykla och bara umgas med familjen. 

Jag hoppas verkligen jag kan fa gora min ogonoperation innan Tyskland.. det vore sjukt nice!
Svart att hitta ett perfekt jobb till mig nar jag vill ut och resa sa mycket.. kanske forblir servitris for resten av livet! LOL. Har ju planer pa barn nasta ar ocksa.. hinner inte med nan karriar! C'est La Vie. Men man vet ju aldrig...

Igarkvall testade jag och Ryan pa en nytt recept. Inbakad kyckling med brieost och pesto! Mums fillibabba! Och sen gjorde vi spenat till det. Mycket gott. Efter det sa gjorde vi en bon fire och satt och grillade pinnbrod och myste. Pratade om livet och myste! Imorse for jag och Ryan till kyrkan for sondagscermonin och sen bokad vi var resa och nu ska vi ata frukost och sen ut pa en cykeltur!

Ciao! Hoppas alla hade en super helg!
 

Kommentarer
Postat av: Miiii

härligt att ni har bokat semester nu :) så grymt skönt o komma iväg o bara ta det lugnt o vara med varandra!! :) Jo det är ju superkul o resa, man vill ju helst se hela världen innan man har dött. Näe men nog tror ja du kommer hitta nått annat jobb :) de hinns!! Pöss.

2009-08-02 @ 20:34:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0