Vill inte jobba!

Sitter har i min morgonrock... haha! Vill inte fara pa jobbet.. seg som tusan! Funderar pa om jag fortfarande ar bakis sen i lordags! Pappa ringde igar men da hann jag aldrig ringa tillbaka sa jag ringde honom imorse. Jag tycker alltid det ar extra mysigt och fa prata med Sverige och framforallt familjen! Han och Ros-Marie och Viktor ville skicka pengar till mig och ge Ryan natt fint i fodelsedagspresent! Jattegulligt! Sa idag efter jobbet ska jag fara ivag och leta mera presenter! Hehehe!

Nej nu maste jag gora mig iordning!

Tessi & Marie: Klanningarna ska vara svarta och knalanga. Ha i baktanke att ni kommer aven fa lila sidenband som ska knytas vid midjan! Men annars vaj nat efter egen smak, stil och tycke. Ni har ju sa pass bra stil! Ni vill ju ha en klanning som ni ar super bekvam med!

Kommentarer
Postat av: Tessi

mm..puh! de är inte de lättaste att hitta! Men nu ska jag och mamma prova sy en å se om de blir bra=)

2009-04-02 @ 23:33:23
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0