VAKEN!

Idag ar det mandag och klockan ar 6 pa morgonen. Kunde inte sova sa jag bestamde mig for att kliva upp... alla dessa brollopsgrejer som cirkulerar i hjarnan. Blir sa nervos sa nu har jag bestamt mig for att jag ska kliva upp samtidigt som Ryan varje dag sa jag kan gora brollopsgrejor nagra timmar innan jobbet och sen efter jobbet! PANIK.... det ar ju bara 7,5 veckor kvar!!!!! Ska satta mig ner och skriva en checklista nu sa jag har koll pa laget!

Det var himla skont med helg maste jag saga. Vi hade supervackert vader i lordags. 20 grader och sol. I lordags var vi pa brollop. Det var ganska kul och ga och kunna jamfora med vart och komma pa grejer infor vart brolllop. Det var runt 120 personer pa det brollopet vi var pa men det kandes inte som det var sa manga. Jag har hort att ca 20 % av de som sager ja faktiskt inte ens kommer pa brollopet. Sa om vi har runt 300 som svarat ja faller ca 60 stycken bort. Hmm fast det later himla mycket! Det kanske ar 10 % som inte dyker upp... ajja, man vet ju aldrig.

Igar blev det en riktigt gra och trist och regning dag sa jag och Ryan passade pa att fara och gora lite hus-arenden. Vi for och kollade pa persienner till fonstrena och ska fa dom installerade innan brollopet. Ett dyrt men viktigt ont! Det ar ju lite klurigt nar vi bade vill ha ett fint brollop och sen gora fint i huset till alla kommer. Sa ska vi ju mala om i koket ocksa. Vi hade inte tankt gora det men tapeterna var sa pass "ugly" sa vi tankte att vi skulle frascha till det.



Jag tror vi har bestamt oss for farg ocksa, men det ar himla svart det har med farg. Finns ju tuuuuuuusen olika nyanser. Vi hittade en farg som heter Koi Pond.. lite olivaktig farg sa jag tror det ar den vi har bestamt oss for. Sen hittade vi en prisvard snygg ny kokslampa ocksa sa jag ar jattespand pa hur det kommer se hur nar allt ar fardigt!!!





Ocksa hann jag prata med Miiii igar ocksa. Det blir ju inte sa ofta man hinner ringa och surra i telefonen.. men jag hann sla en signal och surra med gumman!!!  Jag slog en signal till Tessi ocksa haromdan... hon behovde lugnas ner lite infor brollopet. :P Harligt och kunna surra av sig pa telefon. Och sa borjar man ju langta aaannuuu mera tills ni kommer. Det ar bara 7 veckor tills ni kommer!!!! Wiiiii *langta*

Nu ska jag ga och gora brollopsgrejjor!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår att du har massor att tänka på nu gumman! Slit inte ut dig bara! =)

Snart ses vi!! =) =)

Kram

2009-04-21 @ 09:02:51
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0