TYPISKT!

MUPP. Igar gick jag omkring och sa pa jobbet: That's it.. I am not taking any more shifts this week. Tomorrow I am saying NO NO NO! Och alla som kanner mig vet ju hur det gar. Imorse nar jag steg upp klockan 9 sa hade jag tva sms fran Tammi som fragade om jag kunde jobba for henne hela dan. Hon var sjuk igar och lat inte battre imorse. Dessvarre are fredagar den absolut basta dagen pa veckan, jag tjanar ungefar dubbelt sa mycket som en vanlig dag sa da ar det ju valdigt svart att saga nej. Tammi ar dessutom en valdigt bra kompis sa efter pratat med Ryan sa bestamde jag mig for att jobba hennes pass. Nu har jag jobbat extra at nagon pa jobbet varendaste dag denna vecka.. yeah, credit to me. Eller inte... mera pengar blir det i alla fall!

Och sen imorgon... da tar jag helg! hahaha!

Sa typiskt mig i alla fall. Kommer ihag alla dom ganger jag alltid sa: nej jag ska inte festa.. absolut inte.. och sen slutade det med att jag pa nagot underligt satt hamnade pa nagon fest tillslut. It is so typically me!


Kommentarer
Postat av: Tessi

jaja men då har vi ju iaf hela dagen på oss=)

2009-04-18 @ 10:14:42
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0