Trott

Idag var det inte lika enkelt att stiga upp klockan 6... "gasp" men jag tog mig upp tillslut. Mitt mal ar att stiga upp varje dag tillsammans med Ryan sa jag hinner laga frukost till honom innan han far pa jobbet. Det ar viktigt med frulle.. i gengald sa tranar Ryan varje morgon innan jobbet. Stackarn maste stiga upp runt 5. Sa da tankte jag att jag maste ju kompensera honom pa nagot satt.

Igar kvall borjade min tyska igen. Det ar svaaaaart... for nu borjar det bli mycket grammatik och med vilket annat sprak som helst sa har jag alltid haft svarast for grammatik! Jag lar mig lyssna och forsta forst, sen prata... och sist skriva. Jag kanner att jag maste satta mig ner och plugga lite.

Imorse snoade det. Vadret ar valdigt konstigt just nu.. det ar kallt.. men pa fredag ska det tydligen bli runt 20 grader. Langtar. Lauren kommer over och hjalper mig med brollopet. Hon har inte varit over pa 2 veckor eftersom jag jobbat sista 2 fredagarna... men den har fredagen har jag inte tankt ta pa mig na extra jobb. Alldeles for mycket med huset och brollopet.

Pa lordag far jag till Green Bay och traffar upp med Becka. Pa sondag ar jag bjuden till Melissas babyshower. Det ska bli kul fast helst av allt skulle jag bara vilja stanna hemma med Ryan. Vi ar i en riktigt "skon" fas just nu... nar karleken spirar... hehe.. o inget brak pa lange. Skont! Men det ar bra och sakna varandra ocksa!!!!

Nu ska jag ga och plugga!


hmmm.. nu ar klockan kvart i 10. Efter Ryan farit till jobbet sa lade jag mig ner for att vila... och sen somnade jag. Hehehe! Nu ska jag forsoka plugga lite! 

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe bra att ni har det bra gumman :) o vädret är mysko här med, man vill ju bara ha sommar nu. pöss

2009-04-21 @ 17:52:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0