SUNSHINE

I've got sunshine... on a cloudy day! When it's cold outside, I've got the month of May.  I guess you say: what can make me feel this way?  My boy.. talking 'bout my boy!!! 



JAG AR KAR!!!!!!



Det ar 15 grader varmt ute och klockan ar inte ens 9!!!  Idag far jag tydligen uppleva den harliga varmen som ni verkat haft ett tag nu i Sverige. Jag tror den har overgett er och kommit hit till mig. Igar var en mycket kansloladdad dag, later som om det ar mycket kanslor i luften nu. Jobbet gick jattebra, sen kom Deanna hem till mig och vi at plattar och drack Smirnoff och Cosmos. Deanna ar en tjej fran jobbet som jag kanner mig totalt bekvam med och som ar valdigt lik mig sa jag ar jatteglad att vi har borjat umgas. Idag, om hon kommer ihag, ska hon komma och hamta upp mig och sa ska vi fara och kopa Donuts fore jobbet. Nasta fredag har jag dessutom planerat en Boulder Junction Girlsnight hos mig!!!

Och sa ar jag kar kar kar. Ryan jobbade igar fran 7 pa morgonen och kom inte hem forrans halv 9 pa kvallen. Och jag saknade honom sa myyycket! Det blev att kramas nar han kom hem, vilket var saaaa skont. Ibland ar det sa himla skont och bara kunna va och kramas och inte kanna sig sa ensam har i varlden. Och nar jag satt dar i hans famn sa kandes det sa ratt, som om jag var hemma. Alskar den kanslan. Daremot sa fick jag enorm hemlangtan nar jag satt och vantade pa Ryan vilket var jobbigt. Mycket tarar.. jag tror jag grat i 1 och en halv timme, anda tills Ryan kom hem och kramade om mig. Fast jag antar att jag far forvanta mig att sanna dagar kommer ocksa nar jag kommer langta hem. Eller hem och hem, jag har ju sa manga hem nufortiden! Det har ar ju mitt hem nu men Sverige kommer alltid vara hem for mig ocksa!

Idag efter jobbet kommer Lauren och da ska vi pyssla med brollopet, i sedvanlig ordning. Sen ikvall ska jag, Ryan och Susi ata middag pa samma stalle dar vi ska ha brollopsmottagningen, vi maste "sampla" maten sa vi vet vilken mat vi vill ha till brollopet. Nasta vecka pa tisdag blir det att traffa Tom som har hand om varan reception hall och ga igenom en massa infor brollopet. Spannande!

Ps: Det blev ingen skydiving, kostade runt 800 och jag kande att vi maste spara dom pengarna... MEN.. jag och Ryan kommer mest troligt testa pa det nangang inom en snar framtid! :)
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Huuu! Hur vågar ni ens tänka tanken på att prova det? =) Verkar ju jätte läskigt! Va skönt att du har Ryan som tröstar och tar hand om dig när du känner sådär ibland. PUSS

2009-04-25 @ 07:45:48
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0