Mittwoch

Imorse steg jag inte upp forrans klockan 8. Nar jag val tagit mig upp ur sangen var det bara att "get to work". Jag spenderade hela morgonen med att mala fonstret i koket och sen var det bara att ge sig av till jobbet. Efter jobbet for jag till Target och handlade lite till Melissas baby shower som jag ska till pa sondag i Green Bay. Jag aker dock redan lordag eftermiddag for och hinna umgas lite med Becka, middag och "clubbing" gissar jag pa. Sa stannar jag over natten och sen sa ska vi tillsammans ga pa Melissas baby shower. Min forsta baby shower!!

Nar jag kom hem gick jag ut och gick i solen i ca en timme och nar jag kom hem igen fortsatte jag mala listerna i koket och sen lagade jag middag. Ryan kom inte hem forrans klockan 7 och da at vi mat och tittade pa tv. Nu ska jag pyssla vidare lite med Melissas present och sen blir det sangen.

Imorgon har jag bjudit over Katie och Deanna pa Swedish Pancakes! Mumma. Och sen klockan 9 imorgon bitti sa kommer det en kvinna som ska mata vara fonster sa vi antligen kan bestalla persienner... eller hur det nu oversatts "blinds". Vi kan ju liksom inte ha en filt hangades over vart vardagsrumsfonster i all evighet heller.

I helgen ska det bli harligt vader, fredag ska det bli 26 grader och sen ska det tydligen halla i sig runt 20 grader! ME LOVE!

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Det kan hända att det är lite samma visa som Asien-bilderna... Jag skäms! Och jag får jättedåligt samvete så fort jag kommer på det. Det är bra att du skäller. Och jag har inte vågat höra av mig till dig heller för att jag skäms så...

2009-04-23 @ 15:35:46
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0