Long week

Idag ar det jattevackert vader.. finally!!! Just nu ar det runt 10 grader och det ska bli upp till 15 och sol! Harligt. Pa lordag ska det bli 20 och da ska jag och Ryan pa brollop! Idag var det meningen att jag och Deanna skulle hanga och dricka lite Smirnoff! Men sa fragade dom om jag kunde jobba ikvall 5, sa naturligtvis kan jag ju inte saga nej till pengar. Sa nu har jag jobbat varje dag fulla dagar. Jag ar mycket trottare an vanligt, men pa ett bra satt... jag trivs himla bra pa jobbet och tjanar som sagt lite extra pengar. Fast jag hoppas att ingen vill byta pass imorgon, for aven om det ar bra med pengar sa skulle jag hellre vilja vara ledig!

Igar var det ocksa meningen att jag skulle folja med Ryan pa hans affarsmiddag men jag jobbade ju istallet sa da kom dom till mitt jobb och jag kunde atminstone vara deras servitris. Efter jag var klar med jobbet sa joinade jag dom i baren och drack en "Schumaker" eller nat liknande. Hej och ha vad gott men staaark.. typ en annan variant av Long Island Ice Tea.

Annars hander det faktiskt inte speciellt mycket... kanns det som i alla fall. Jag och Ryan tittade pa YES MAN harom dan, den filmen tyckte jag verkligen om. En upplyftande film! Man blev glad!

Jag langtar tills alla kommer till brollopet.. saknar er jattemycket!
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

ja den e grym! man blir lite inspirerad=)

2009-04-16 @ 21:47:06
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0