Extra Jobb

Ryan ville ju att jag skulle forsoka ta pa mig lite extra shifts pa jobbet sa igar nar jag jobbade lunch skrev jag en lapp och tejpade fast pa vaggen om att jag kunde jobba extra under kvallar. Jag fick napp direkt. Robin var halv om halvt sjuk igar nar hon jobbade sa jag fick ta hennes mandagspass, sa istallet for att jobba 11-2 sa jobbade jag 11 - halv 9 pa kvallen. Inte illa det inte. Jag kom hem med 100 dollar i dricks. WOHO!  Utover det sa far jag ju lite extra i timlon ocksa! Ikvall ska jag jobba ett split pass: 11-2/4. Hoppas jag tjanar bra pengar. Det roliga ar ju att nar jag jobbar vanligt 11-2 mandag till fredag sa far jag ut ca 150 dollar i dricks under hela veckan. Forhoppningsvis landar jag runt 300 denna vecka.. det vore inte illa!

Det enda som ar lite tokigt ar att jag inte hinner gora nat har hemma... men men, pengar ar viktigt! Jag kommer sakerligen inte jobba sahar mycket varje vecka, och sen ser jag till att inte jobba nagot alls pa helgerna! Skont att ha ett mandag-fredag jobb! Sa himla skont o fa ledigt pa helgerna!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ps: 66 dagar kvar!!!!!!

Ps 2: Ar det nagon som har fatt sitt skattebesked an??????!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja 66 dagar :) det närmar sig!!



skattebeskedet, neee jag har inte fått det än..



va bra att du får jobba mera! :) perfekt.

2009-04-07 @ 17:44:45
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Skönt med lite extra pengar! =) Jo jag har fått mitt.. får dock bara tillbaka en strunt summa. PUSS

2009-04-07 @ 18:12:54
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

får tillbaka 820 spänn

2009-04-07 @ 23:10:42
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0