Crazy Friday!

Idag var det meningen att jag skulle jobba lunch 11-2 och sen traffa Lauren och sen fixa fardigt infor imorgon! Sa fort jag klev in pa jobbet idag sa fragade dom om jag kunde jobba 11-8 eftersom Josh var sjuk. Shit... jag vet att det ar sa pass bra med pengar att jag inte direkt kunde saga nej... sa jag jobbade till strax efter 9. Laaang dag, speciellt nar man stressar som en galning och inte far en endaste rast. Jag hann inte ens sitta ner och ata lunch och inte heller middag blev det. Shit, det ar stressigt att vara servitris. Men bra med pengar fick jag. En vanlig vecka brukar ge mig ca 150 dollar men denna vecka gav mig 400. Nice! Pengar som vi kommer spara till brollopet!!!!

Imorgon ar det en stor dag ocksa! Shit pommes frites. Jag ska hoppa i sangen nu! Lite trist och for Ryan var ju ledig idag.. och vi hinner inte umgas imorgon heller for da ar det MIN dag! :) Sondag blir det nog sangen for mig!

Oj jag har glomt bort att signa upp mig for tyskan som borjar den 20 April! Bast jag gor det nu!

Tjingeling!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Hoppas du får superkul nu idag, lördag :) KRAM

2009-04-11 @ 10:24:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0