Back from the Bay!

Jag kom hem fran Green Bay strax efter 4, vilket var skont. Baby showern var over innan 2 sa da satte jag mig i bilen och korde hem direkt. Vadret var fruktansvart.. regnet oste ner. Laskigt och kora hem men jag ar glad att jag tog mig hem helskinnad. Det var kul och traffa Becka, Melissa och hennes systrar Michelle och Jen Linn. Men som sagt skont och vara hemma igen. Saknade Ryan.

Nar jag kom hem hade Ryan satt upp var nya kokslampa! Jattefint och modernt. Han visade mig den gamla kokslampan och vi skrattade en massa for den ar sa ful och gammalmodig. Jag tror och hoppas att koket kommer bli himla annorlunda efter vi malat fardigt och fatt persiennerna!

Idag ar det jobb och tyska. Imorgon ska jag jobba dubbla pass, likasa pa onsdag. Bra med pengar men mindre tid for mig att jobba pa brollopet. Nu i borjan pa Maj maste jag ta tag ORDENTLIGT i all som maste goras.. !!! For nu ar det snart bara 6 veckor kvar!

GEE O MIGHTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0