Askungen utan Prins Charming

For snart 3 timmar sedan bestamde jag mig for att forsoka ta tag i koket. Jag har fatt ner tapeterna, vilket var det lattaste, nu maste jag fa bort allt papper som sitter fast pa vaggen samt allt jakla klister vilket ar fruktansvart trist. Det var tillochmed sa trist att jag bestamde mig for att damsuga golvet lite, det ena ledde till det andra och snart var jag nere pa alla fyra och skrubbade varje liten golvyta med en svamp. Och nar jag val hade borjat sa kunde jag inte sluta. 2 timmar senare var jag fardig.. jobbigt men skont och frascht nar det ar klart. Nu ar klockan kvart i 7 och ingen Ryan an. Sa da ringde jag och fragade var han var och han var naturligtvis pa jobbet fortfarande och dessutom skulle han ut pa jobbmiddag ikvall, igen, sa jag blir ensam hemma ikvall. Suck.. trakigt. Senaste veckorna har han varit ute pa jobbmiddagar minst en gang i veckan.. ibland tva. Forstar inte varfor det ar sa mycket jobb, jobb, jobb! BLA!

Min kompis Meghan sms:ade mig och fragade om jag ville folja med pa Skydiving... hmmmm later himla spannande. Det ska ju bli skitfint vader pa fredag ocksa sa jag ar lite sugen. Men Skydiving later farligt.. undrar om man kan do! Vi far se... det beror pa vad det kostar och sa!

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Skydiving?! seriöst!! fan va avis jag blir!=)

2009-04-22 @ 11:00:41
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0