April

Da blev det antligen April. Harliga tider! Lite narmare varen och sommaren och lite narmare brollopet. Brollopet tar upp MYCKET av min tid nu, bade min dagliga och sovliga tid. Nar jag inte jobbar pa det pa dagarna sa ligger jag vaken om natterna och tanker pa det. Hur frustrerande som helst. Jag vill bara ga tillbaka och sova normalt! Mina kompisar har i USA har sagt att manaderna innan brollopet sa gar man ner massa i vikt av stressen och jag har borjat inse exakt vad dom menar. Det ar helt galet, roligt och stressigt pa samma gang!

Igar morse klockan 9 hade jag tid hos sommerskan som ska justerna mina klanningar. Sen vid 12 sa hade jag tid hos Aspen (en jobbarkompis som ager sin egen harsalong) sa da for jag dit. Jag vaxade mina ogonbryn- det basta jag gjort i mitt liv, nu behover jag inte gora nat pa 4-6 veckor! Haha! Det tog typ 2 minuter! Och sen fargade hon haret pa mig! Billigt var det ocksa! Alldeles gratis!

Idag sa har jag och Ryan varit till Pick'N'Save och handlat. Jag var till kyrkan imorse klockan 8 medans Ryan tranade och nu ska vi ga och pyssla mer med brollopsgrejor! Haha, kanns som om livet bara kretsar runt brollopsgrejor just nu. Men sa ar det ju knappt 10 veckor kvar. Nasta vecka ar min Bridal Shower och Bacholorette Party!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Miiii

kan förstå att du har fullt upp o e stressad, hoppas du inte rasar i vikt bara, nu när du är så smal redan! sköt om dig gumman, längtar tills vi kommer. kram

2009-04-06 @ 11:38:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0