Vart hus pa Stone Drive

  
Har ar lite bilder fran vart hus i USA. Det gar sakta men sakert framat med husarbetet. Hoppas ni kan se atminstone lite "improvement".  
           
                    

(klicka for storre bilder)

Vi har en stor tomt att halla efter. Aldrig forut har jag insett hur mycket jobb det ar med att ha ett hus, Typ klippa graset och sant dar som min pappa har skott forut. Var tomt ar "between a half and three quarters of an acre". Vet inte riktigt vad det innebar men det later ju prima.

         

(klicka for storre bilder)

Ryans overraskning till mig nar jag anlande till USA den 11 Juli 2008 var ett nytt tragolv. Ut med heltackningsmattan och in med tragolvet. Me like, me like, Jag borde hitta nagra "before" pictures som jag kan visa er for nar jag kom hit sa var det i princip bara ett tragolv och vita vaggar. Det vi har gjort hittills ar att mala vaggarna, fondvaggen ar tikihut och resten ar beach house. Som ni ser pa bilderna sa har jag malat alla lister och fonsterkarmar vita, vilket tog langre tid an jag forvantat mig, men jag kampade pa och nu ar vardagsrummet samt hallen fardig. Som ni ser sa tar vi ett rum i taget.

           

An sa lange ar det en harlig mix av det vi hade innan (sasom soffa och lampor) och inredning som vi inhandlat efter jag kom hit. Sasmaningom kommer vi byta ut soffor och dylikt men for nu sa nojer vi oss med att ha ett anvandbart vardagsrum. Inom kort planerar vi en resa till IKEA! 

Ska forsoka lagga ut mer bilder snart!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vardagsrummet blir ju jättefint! Gillar färgerna ni valt :o) Kram på dig!

2008-10-13 @ 06:25:11
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: lisa

Hej sötnos :) gu va härligt öppet eran hus verkar vara invändigt..jättefint! Kul att du hittat till bloggen också :) läste om allt bus ni o anton hade för er..haha, måste ha varit jättekul när han kom över..! fortsätt blogga, mera mera :) hur går det på jobbet.. hur känns det nu efter att du hade festen. fått bättre kontakt me dom? ha det underbart :) Puss o kram

2008-10-13 @ 10:29:39
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0