Nudlar till frukost

10 minuter tills jag maste fara till jobbet. Ryan ringde och vackte mig klockan 9 imorse, sa da var det bara att fa mitt sweet ass out of bed. Nu forsoker jag proppa i mig lite nudlar innan jobbet, dova min tequila hangover. Whooops, och vi som bara skulle ut igar kvall och ta en drink, kanske tva. What happened? Ja som ni marker sa lyckades jag overtala Ryan att komma ut igar kvall till mitt jobb pa Halloween Partyt i baren... efter mycket om och men och nagra krokodiltarar. Hehe. Kul hade vi, vi var nog inte hemma forran vid halv 12, 12 tiden. 2 Malibu Pineapple, 2 tequila shots och 2 cherry bombs later that is. Och stackars Ryan som borjade jobba klockan 7 imorse.

Stay tuned for more to come!!!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Stackars karl!

2008-10-30 @ 22:02:23
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0