Lordag

Det gick tydligen inte att losa problemet med min laptop, sa nu vill dom rensa hela harddisken. Men det hade kostat oss 99 dollar for dom att spara det som redan fanns, har ju massa bilder som jag inte vill bli av med. Bullshit tankte jag och tog hem datorn igen. Min plan ar att lagga over det jag har pa en barbar harddisk innan jag ger upp min baby. Allvarligt, 99 dollar.

Sa mycket for en ledig lordag. Fredag kvall ringer jobbet och fragar om jag kan jobba fran 4. Hmm, svart alltsa, for det ar sa bra pengar. Tjanar ju 100 dollar pa typ 4 timmar. Hoho, naj det kunde jag inte saga nej till. Sa nu ska jag ivag o jobba om nagra timmar. 

Imorse vaknade Ryan och sprang 1,5 timme och jag sov. Hoho (jakla Tessi, nu har jag borjat skriva som dig..attans ocksa), anda till klockan 9. Sen steg jag upp och vi at frukost. Nu haller vi pa att hjalpa Susi och Franz med Corpcare stuff, typ vi aker runt till olika hus och hamtar upp saker som dom inte vill ha langre och sen ger vi det till flyktingar. Kanns bra i sjalen att gora lite nytta i varlden! 




My Work outfit!
  

Kommentarer
Postat av: Miii

Jobbigt om datorn krånglar.. förstår om du vill försöka fixa det själv, man vill ju ändå ha kvar allt man har där.. gu jag skulle dö om min kraschade! Nä måste bränna ut alla bilder o de snart :) kram

2008-10-25 @ 19:54:44
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

moahaha=) I knew you would! nä hehe

vad han är duktig din man! springa på morron, inte illa pinkat!

2008-10-26 @ 09:38:31
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

Nice outfit gumman :)

2008-10-27 @ 08:38:18
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0