Halloween pa jobbet

Idag fick jag reda pa att vi (servitriser & servitorer) pa jobbet far kla ut oss nasta vecka. Oj, vad kul tanker jag men jag vet inte vad jag ska kla ut mig till nu. Man far tydligen inte ha pa sig kort kort och da funkar ju inte min musdrakt. Fast jag och Ryan ska titta pa nat annat att vara till Halloween iaf, i helgen aker vi nog till forradet och tar en titt pa vad annat roligt det finns. Vi funderar pa Gangsterboss och Gogo-dancer! Jag rakade namligen fa syn pa ena riktigt hotta drakter sist jag o Susi o Collin var dar!

Jag har bara 2 tyskalektioner kvar, vilket jag tycker ar riktigt trakigt. Alla i min tyskaklass ar supermysiga och jag ser alltid framemot mina mandagkvallarna. Men alla vi i tyskakursen har kommit overens om att vi ska ta nasta kurs ocksa, German II, sa det blir det nog i Januari.

Meghans kille kommer fran Tyskland nasta torsdag sa jag och Meghan har bestamt att vi ska traffas upp pa middag nan kvall, tillsammans med vara boyz. Norm pa jobbet fragade dessutom mig idag pa jobbet hur gammal jag var, for hans fru var tydligen i min alder och hon hade inte sa manga "bra" vanner har i Milwaukee och han trodde att vi skulle komma bra overens.

Jag maste erkanna att jag borjar trivas battre och battre har, jag trivs da 1000 ganger battre har an jag nagonsin gjorde i Boden eller Ostersund. Da menar jag exklusive mina vanner saklart - ni finns med mig vart an jag far i varlden. Men jag blev alltid sa uttrakad och rastlos  i Sverige, har finns det alltid nanting att hitta pa. -- En stor stad till en aktiv flicka!



(Mitt halloween pyssel darhemma: jag och Ryan har borjat inhandla lite hogtidspynt
till vart hus. I just love the feeling of a Holiday, next on the calender is
Thanksgiving & Christmas)



Kommentarer
Postat av: lisa

Åh babe, så himla skönt att höra att du verkligen trivs där borta!! :) ja va ju faktiskt me om halloween i usa för några år sen. o det är som du säger, går inte ens att jämföra me lilla,nästan obefintliga firandet av halloween som är här i sverige.. I miss it! gu va kul ni kommer ha. sen thanksgiving också.. mmmm, massa gomat :) det är så kul att du lägger upp massa bilder också. måste blir bättre på det på min blogg. men ja glömmer ju bort det :) torkild är också i usa nu. miami i 4 veckor :) ja vill också!! :) vi saknar dig här hemma.. men vi ses ju om några månader ju !! iiih :)

2008-10-23 @ 13:59:56
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0