Godmorgon! Good morning! Guten Morgen!

Imorse vaknade jag tidigt. Redan runt 5-tiden. Lag och myste med Ryan en halvtimme innan han var tvungen att stiga upp. Det var en harlig kansla, att bara kunna ligga och halla om varandra. Det fick mig tanka pa alla dom dar natterna i Sverige som jag gratit mig till somns av saknad och ibland var det sa jobbigt att det verkligen gjorde fysiskt ont i hjartat av saknad. Sa nu tankte jag extra mycket pa det nar jag lag i sangen och kramades med Ryan. Det konstiga ar dock att jag verkligen vill uppskatta det jag har nu, men det ar alltforlatt att ta for givet det man har. Det ar som att glomma bort att tacka for maten nar vi ar hos Ryans foraldrar, man gor det forsta aret, men nu efter 6 ar kommer jag pa mig sjalv med att glomma. Och da kanner jag mig fruktansvart oforskamd, for jag har minsann battre uppfostran an sa. Sa imorse kramades jag lite extra mycket!

En kompis upplyste mig dessutom om att en sexakt motsvarar ungefar en halvtimmes joggingtur. Haha ;) kunde inte motsta att upplysa er om det! *Sorry*.

Vi steg upp halv 6 och jag satte mig framfor datorn och gjorde klart tyskalaxan. Ryan gjorde sig iordning for jobbet och drog ivag runt 7. Nu ar klockan kvart i 8 och jag kanner mig lite rastlos. Brukar vanligtvis sova till klockan halv 10-10. Sitter och tittar pa Pang i Plugget, det var laaange sen! Borjar kanna mig lite gammal. Alla pa jobbet ar runt 18-22 ar.. tycker 25 kanns jattegammal helt plotsligt. Huvva *ryser*.

Men nu tror jag att jag ska fortsatta med brollopsinbjudningarna. Maste forsoka hinna bli fardig med dom nan gang. Jag hade tankt forsoka skicka ut dom innan jul! Men vi far val se hur det gar. Borjar bli riktigt exalterad infor brollopet. Det marks kanske, for jag pratar om det hela tiden! :) 

-So long, for now!




ATTENTION!!!!!!!!
Jag har forsokt en gang, men pa grund av bristande medverkan sa forsoker jag igen:
Jag behover allas adresser for brollopsinbjudningarna,
(ni vet vilka ni ar som redan mailat)
Men maila era adresser till mig pa:

[email protected]




Kommentarer
Postat av: Mia

Hey babe =) Ja visst är det helt underbart mysigt att bara kunna ligga och kramas när man vill =) Å jag är ju som vanligt helt senil.. behöver jag mejla min adress?? PUSS

2008-10-23 @ 22:27:21
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

hehe, ja dubbla linser blir nog inte skönt!

du får ha linser och glasögon då istället

2008-10-23 @ 23:53:09
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0