Bröllops uppdatering

Hej alla,

som de flesta redan vet sa kommer brollopet ga av stapeln den 12 Juni 2009. Eftersom det ar ungefar halvtid dit (drygt 8 manader kvar) sa tankte jag tillagna en liten uppdatering till er i Sverige.

Det nya brollopsdatumet ar 12 Juni 2009.

Bra resesidor for att boka flyg: www.sas.se, www.luftgrop.se, www.mobissimo.com, www.expedia.se, www.vayama.com

Sas.se har resor turochretur Stockholm - Chicago runt 6500:-
Luftrop.se har resor kring 5200:- (dock ej direktflyg)

Ett tips ar att halla ett oga pa priserna, det kan ju handa att man hittar nan toppen deal om man kikar lite varje manad.

The 'bridesmaids and the bridegrooms' har utokats med 2 platser vardera. Sa istallet for 3 brudtarnor kommer jag nu har 5 styckern brudtarnor. Stort brollopsparty! Jag ser verkligen fram emot det. Det ska bli saaaa himla roligt. 

Hittills har jag och Ryan bokat kyrka, prast (vi gar tillochmed i 'pre-marriagecounseling' med Pastor Dan), 'receptionhall/mottagningslokal', och fotograf. Jag haller dessutom pa att handtillverka 50 nya brollopsinbjudningar, da jag avverkade 50 stycken forra aret. Som tur att sa har jag kvar alla 'amerikanska' inbjudningar. Jag hade nog inte orkat gora 150 till.

Till sist men inte minst, vad harligt det ar att kunna planera brollopet tillsammans!!! Det ar helt underbart att bara kunna vara tillsammans. Inte behova tanka utan bara kunna va. 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad i min blogg!

2008-10-21 @ 14:28:06
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Tessi

jäj! de måste ju vara helt underbart att inte behöva fundera över varandra nu. =)bara kunna fråga å disskutera allt med en gång öga mot öga=) najs!

2008-10-21 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0