SEGT!

JAHA!!! Nu ar jag fardig med alla brollopsinbjudningar, klockan ar precis halv 8 pa kvallen och jag har inte atit middag an. Idag lyckades jag trycka i mig lite mjolk och flingor, en liten friterad stackars pommes pa jobbet och grot nar jag kom hem... Och ensam sitter jag har och vantar pa "The man of the year". Va fasiken.. hur lyckades jag bli en ensam gammal mo vid sahar unga dagar? Ryan for till jobbet vid 6 imorse och har fortfarande inte kommit hem. En dryg arbetsdag pa nastan 14 timmar. Ungefar sa ser mina dagar ut forutom att Ryans "normala" arbetsdar bara ar 11 timmar. 55 timmar i veckan. Inte illa pinkat. Men jag tycker det ar seeegt att sitta har och flumma alldeles for mig sjalv, nu tycker jag han fasiken kan fa sitt ass home.

Jaja, i helgen ska det bli roligt. Da ska vi forst traffa en kille jag larde kanna pa tyskakursen och hans tyska tjej over middag downtown och efter det sa bli det utgang pa en av mina favoritklubbar, Buckheads, dar vi ska traffa en tjej fran jobbet som har fodelsedagsfest!!! Mycket roligt, det var lange sen jag var ut ut och festade! Kanner for att bli lite crazy!


FASHION

Okej, med risk for att lata uttrakad sa flummade jag runt med kameran (15 minuter senare och Ryan ar fortfarande inte hemma) och tog lite kort pa mina nyinkopa klader. Ett par skor som jag fyndade, 40 dollar (ca 320 kr) och en mysig liten cardigan for 24 dollar (strax under 200 kr). En klanning for 19 dollar (ca 150 kr)

         

Kommentarer
Postat av: Tessi

ditt snyggo=) dags för mej att skriva lite nu oxå=)

2008-11-19 @ 08:57:35
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vad fin du blir på kort jämnt Marre!

Kramar Angelica och Aaron

2008-12-10 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0