On the telephone......

åååh vad glad jag blev nar jag loggade in pa bloggen! Jag namligen ALSKAR att fa kommentarer. Tycker det ar lika mysigt som sno! *tack*

         
                                    (Min favoritbild fran gardagesn promenad)

De senaste dagarna kanns det som om jag har suttit i telefonen 24 timmar om dygnet. Forst av allt sa maste jag boka tid for att dra alla mina visdomstander, och det bor ske snart. Vill fa det bortgort sa fort som mojligt. *ajajajajaja*. Ar superduper radd och lite skakis over det men sant far man ta ibland. Sa nu har jag bokat sa jag ska pa radgivning nasta vecka. Sen var jag tvungen att ringa till tandlakaren igen, da min tand har borjat gora ont igen. Mest troligt  ar det en fyllning som maste atgardas. Sen har jag ringt och bokat tid hos Planned Parenhood, for att skaffa mer birth controls. Och om jag minns ratt fran tidigare ar da jag gatt till ungdomsmottagningen har i USA sa ar dom mycket grundligare och noggrannare med att ge ut birthcontrolls. Inte som i Sverige dar man bara knallar in och fem minuter senare sa far man utskrivet p-piller. Har far man inte ha sex pa 2 veckor och sen ska man gora graviditetstest och sen gynekologundersokning samt kolla sa man inte har brostcancer etc etc..... En riktig grundlig undersokning minsann!!

Igar satt jag i telefon med vart kreditkorts-foretag. Tillslut blev det for mycket med foretagen pa Internet som man aldrig fick tag pa, e-mail eller via telefonen, och sen borjade konstiga siffror uppenbara sig pa vart kreditkort sa tillslut sparrade jag kreditkortet och sa ska vi fa nya inom 5 arbetsdagar.

Idag ar det en spannande dag, sista dagen pa jobbet for imorgon, Thanskgiving, ar vi lediga. Sen jobbar jag bara fredag och Ryan har tagit ledigt till nasta onsdag. Efter jobbet ska jag, Susi och Aly och kolla in en stor utforsaljning pa Davids Bridal (http://www.davidsbridal.com/index.jsp) YEAH! Dock svart utan kreditkort, tur att min svarmor foljer med!!!

Sen ikvall ska vi ut och ata pa Mo's Irish Pub; jag, Ryan, Franz, Susi, Aly och hennes karl Joe och kanske Collin som ar pavag tillbaka fran Minneapolis over Thanksgiving. Vi ska aven undersoka *hemligt hemligt* infor brollopet! Men jag tror redan det ar klockat och klart!


Kommentarer
Postat av: Miii

Ja de var superfint kort gumman! :) och jo det är mysigt med snö, men här har det snöat rätt mycket nu på senaste och Adam e ju inte den gladaste för det, när han ska ut o köra moppe.. men de har gått bra :) fint när det lägger sig sen på träden o så!! Pöss.

2008-11-26 @ 19:29:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0