Klantmajja Marre

Idag for jag till Michaels (en stor Arts & Craft store) och handlade lite scrapbooking grejor. Helt otroligt, fick ett album, 100 papper samt blommor for 370 spann. Sweet, i Sverige gar typ enbart albumet pa runt 350 kr. Billigt ar bra!



Aaaah whoops! Har hallit pa att stada undan hela dan idag och nu forflyttade jag mitt stadande till vardagsrummet. Jag har for vana att bli kallad "a clums". Rakade tappa en tung scrapbooking grej pa vart nya tragolv. Blev tva sma hal i golvet. Sist jag visade Ryan att jag rakat "skrapa" golvet lite nar jag flyttade en grej blev han tokforbannad.. ska nog inte namna detta an. Usch vad jag hatar nar jag ar klantig. KLANT KLANT KLANT MARRE! Jag kommer fa sjukt med skall nar han upptacker detta... jag fattar dock inte varfor. Olyckor hander ju hela tiden, man kan ju inte ga omkring och knappt rora golvet for resten av det forsatta livet. Eller sa skaffar man sig helt enkelt inget dyrt golv och kan gora vad fasiken man vill utan att upprora nan! Skit ocksa! Far hoppas att det gar nagra ar innan Ryan upptacker det, kanske kan skylla pa nat annat da.. typ ett djur eller vara barn! HAHA!



Fy fan, jag ar dodens.. kanns som nar jag var liten och rakade gora nat sattyg som man visste att man skulle fa skit for sen! Bast jag glommer bort det har i nagra dagar.. eller veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0