1:a Advent

Lagom till forsta advent sa ar det snostorm darute. A snow blizzard! Ganska passande tycker jag. Klockan ar snart 1 pa eftermiddagen och jag har letat fram glogg. Hade jag vetat att det var forsta advent idag hade jag nog mest troligt bakat lussebullar men det far duga med non-alcohol glogg och pepparkakor med vaniljsmak. Det blir nog advenstfika hos grannarna.



Eftersom Ryan har tagit ledig tills pa onsdag sa passar vi pa att jobba med huset. Jag haller pa att mala i mitt rum/gastrummet. Det kommer att bli mitt scrapbooking rum, typ som ett litet kontor. Ryan jobbar ute i garaget med att stada undan sa vi kan rymma min bil i garaget.

Har ar lite bilder fran mitt rum in process:

      



Sahar sag rummet ut innan jag borjade mala (fran allra forsta borjan var rummet blatt, men jag har inga bilder fran det tyvarr. Det var fran nar Ryan fortfarande var ungkarl)

    

Det ska bli spannade att se hur det blir nar det ar fardigt!

Ikvall blir det bloody steaks!!!!! YUM YUM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0