Julledighet

Bade jag och Ryan har tagit ledigt nagra dagar under jul och nyar och det ar jatteskont att bara kunna vara och ta det lugnt. Jag ar ledig tills nasta tisdag men da jobbar jag bara tisdag och onsdag och sen ar jag ledig igen resten av den veckan. Det har faktiskt sina fordelar att inte langre jobba helger.

Jag hade varldens basta jul! Jag fick hur mycket julklappar som helst. Igar pa juldagen sa kom Susi och Franz och Collin over till oss och sa at vi Swedish Pancakes. Sen gick vi over till dom for att oppna nagra "fa" julklappar som Susi och Franz kopt. Det var hur mycket paket som helst, oppnade sakert minst 20 paket. Jag fick bland annat en massa scrapbooking grejor, sockar och en hel del massa annat smapyssel. Jag och Ryan hade kopt en blodtrycksmatare till Susi och Franz samt ett "Lar dig Svenska" set. Mycket uppskattat.

Sen gick jag och Ryan hem till oss igen for att oppna vara julklappar till varandra. Det var det absolut basta och ett perfekt avslut pa julklappsoppnandet. Jag fick Sex and The City boxen, "den heliga rosa boxen", ( A BIG YEEEES!!!!) Singstar till Playstation 2 (yes!!!), en massagestol, en julklappssocka(??) alltsa Christmasstocking med mitt namn pa och det allra basta av allt: 90 minuter massage pa ett spa!!!! YES! Hur perfekt som helst. Love love love it!!!!

Igar sa for vi och sag 7 Pounds pa bio med Collin, det blev kanske inte det basta filmvalet med tanke pa Collin, men utover det sa var det en bra film! Kanske inte en film jag valt att se pa bio men men, mysigt att ga pa bio i alla fall.

Nu hallde Ryan precis upp ett glas champagne till mig sa jag ska nog ga och vara social! Ikvall ska vi grilla bloody ones! Och mysa! Ar ju ledig anda tills nasta tisdag! YES!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0