Husprojekt

Grymt irriterande, skrev precis ett langt inlagg och sen nar jag skulle publicera det sa loggades jag ut och inlagget var inte sparat da jag loggade in igen. Finns inget mer irriterande!

Fa se, en kort resume av det jag kommer ihag:

Ryan och jag har precis kommit hem fran en timmes langpromenad i solen. Det ar jatteharligt vader har, runt 2 plusgrader och stralande sol. Vi tog den vanliga rundan som ar ca 5 miles, drygt 8 km. Jag har precis kommit ur duschen och kanner mig jattefrasch. Idag blir det att stada. Vi har malat fardigt mitt rum/kontor/gastrum och jag blev faktiskt valdigt nojd med slutresultatet. Men det ska bli spannande och se hur det blir efter vi moblerat fardigt. Det blev en lila farg som heter Grapy och en slags gra-aktig farg som heter Pediment. I vardagsrummet har vi ju Beachhouse och Tiki Hut. Diggar vara fargval!

Vi har inga direkta planer for Nyar. Jag jobbar halv 11-4 pa Nyarsafton, vilket ar helt ok. Mest troligt kommer det bli middag hos oss tillsammans med Ryans foraldrar och pa Nyarsdagen sa ar det Polarbearing i Lake Michigan som galler. Efter det brukar det bli av till baren, tillsammans med Eric och Mike, for nagra Bloody Mary's och sen hem till Franz som har middagen fardig. MUMS. Det blir mat pa Raclette grillen.

Nu blir det frulle! 


Kommentarer
Postat av: Miii

Vad fin bild på er gumman :) kraaaaam!

2008-12-29 @ 18:10:46
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: kattis

Låter som du har haft en bra jul. Skönt att du och Ryan får vara lite lediga tillsammans. Ni är verkligen fina ihop.

kram kram

2008-12-29 @ 20:50:34
Postat av: Anna

Jag gillar namnen på era färgval! Själv har vi målat med sparv, snö, grädde, tofu och passad...låter lite tristare...

2008-12-30 @ 08:05:31
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0