Holiday Scrapbooking

1 dag kvar till julafton! Jag ar nastan fardig med mina julklappar, har bara 2 album kvar att gora: Collins & Ryans. Forsoker skynda ihop nagra sidor at Ryan, aven om det inte kommer bli ett helt fardigt album sa blir atminstone ett par jattefina sidor. Idag jobbar jag fran halv 11 till 4 och sen blir det att forbereda mat och annat gott till Klagmanns julfest som halls varje ar hos Franz & Susi. Det brukar komma runt 30-40 personer varje ar. Och en massa mat blir det. Hemmagjorda kottbullar, double baked potatoes etc.

Igar hann jag svanga forbi Tracy's och lamna nagra julklappar till Sammy & Carter. Valdigt uppskattat!

Men nu maste jag tillbaka till min scrapbooking, kan bara gora Ryans album nar han ar pa jobbet!

GOD JUL & GOTT NYTT AR!












Kommentarer
Postat av: Annika

Vad fint!!!



Jag skickade julkortet för två veckor sedan så det borde kommit fram, men det är tanken som räknas :-) Kram.

2008-12-23 @ 18:22:10
URL: http://annikafolbert.blogg.se/
Postat av: Pappa

God Jul! Skickat kort tidigare, men hälsar på detta sätt också. Vi äter julbord här om en timme, det vanliga även hemgjorda köttbullar av älgfärs. Fam Finkelsen, Bernt, Ante och vi på plats. Hälsa Ryan och svärföräldrar en God Jul!

2008-12-24 @ 13:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0