En liten halsning!!

Familjen Antonsson & Soderlund: Kul att hora att ni foljer min blogg! Det var ovantat!!!Hoppas ni far en jattebra jul & nyar! :)

Angelica och Aaron: Guuuuu va roligt att du har hittat till min blogg! Jag blev jatteglad att se att min sota lilla systerdotter lamnat en kommentar! Hoppas allt ar bra med er och halsa familjen sa mycket fran mig! Jag hoppas ni kan komma pa mitt brollop nasta ar! Halsa Isabelle fran mig och onska henne lycka till med babyn!

Mia: Haha, jag visste att du skulle fraga hur jag lyckades lagga in min you tube video. Jag blev sa envis efter jag last i din blogg att jag var tvungen att lista ut det. Jag kunde namligen inte heller lista ut det fran borjan.
1. Ga in pa din youtubevideo-sida.
2. Titta till hoger efter nat som heter EMBED. (Borde finnas under ditt anvandarnamn och under URL.
3. Kopiera den EMBED lanken och klistra in den i din blogg under knappen HTML. (Du vet vilken knapp du trycker pa for att lagga in en bild? Klicka pa knappen bredvid och klistra in lanken dar och sen maste du aven trycka pa uppdatera for att det ska funka. Lycka till)

Miii: Jag skrev precis pa din blogg men jag skriver en liten halsning till dig har ocksa! Hoppas du hittar bra julklappar till familjen och Adam! Du maste beratta vad du hittade for skojsigt :) Vad har du onskat dig for nat i ar??? Kan du tanka dig att det bara ar 6 manader tills vi far ses igen!!!!! PUUUUUUSS 

Anna: Jaaaaa alltsa.... du skulle ju ocksa ha statt upp i mitt brollop om du kommit nasta ar ;)

Tessi:  Baby..... du maste uppdatera din blogg oftare.. hur upptagen kvinna ar du egentligen??? Men sa gar det nar man skaffar bebis... (aka din vovve)

Annika: Det ar alltsa inte latt att leva pa vintern nar man maste leva som en bjorn!!! Skont att hora att jag inte ar den enda med det bjornproblemet! Hur later USA nasta ar?? Tycker du och Patrik ska komma till mitt brollop!!!! Det skulle vara himla mysigt att se dig.. :) Kramar

Lina: Jag tycker det ar daligt med bloggande sista tiden.. Are verkar jobba ihjal dig!!

Lisa: Tanker pa dig, hoppas du har det bra och mar bra! Vill hora hur allting gar snart.. jag har fortfarande inte fatt din nya adress.

Elin N: Kul att du laser min blogg, roligt att se att du blev kvar i Ostersund. Hoppas du trivs! :)

Elin C: Saknar dig och dina galna upptag pa ICA! Hoppas du och Jossan far det superbra i Asien!

Aykay: Din tont, du far en halsning ocksa bara for att jag vet att du laser min blogg.. men jag tycker faktiskt att du kan lamna nan kommentar nan gang da och da! Har du bokat an???

Susi: Just in case you read this, I want to say hi and thanks for checking out my blog once in a while.  How's that Swedish going for you?  You should be a pro by now!!!!! :)

Ja det var mina halsningar till er godtrogna vanner som lamnar kommentarer pa min blogg! Resten som inte lamnar kommentarer far vara utan halsning! Men jag tanker pa er ocksa och saknar er lika mycket! // M


  

Kommentarer
Postat av: Annika

Det blir (tyvärr) ingen USA-resa för oss. Vi åker ju till Toscana i maj med en del av min familj och släkt. Det kommer nog gå åt en del pengar då och eftersom jag fortfarande är sjukskriven så är ekonomin inte den bästa. Dock kommer jag att vara med er i mina tankar på er stora dag. Kram.

2008-12-11 @ 00:28:31
URL: http://annikafolbert.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej babe =) Min mail är: mina[email protected]

2008-12-12 @ 14:38:14
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hallå! Bella är ju BF 11 Januari, Aaron växer och knakar hade varit kul att komma på bröllop, ska se hur det blir, när ska man senast skicka in svaret?



Kramis

2008-12-14 @ 11:25:29
Postat av: Tessi

hehe jag vet att jag skriver lite men de händer så mkt nu. men idag ska jag nog skriva....tror jag=)

förresten så bokar vi nog imorgon, asså jag måste bara få fråga vad det innebär att stå upp i ett bröllop? fattar inte riktigt=)

2008-12-14 @ 19:53:30
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja livet i Åre är hårt! =) Jag bloggar då jag hinner med... annars så ska jag, förutom att jobba och blogga, också hinna med lite skidåkning (både på längden och utför), träna på gymmet, dejta Erik och umgås med nya vänner... jag försöker så gott jag kan!

God fortsättning! Hälsa Ryan

kram

2008-12-28 @ 15:11:27
URL: http://linabloggar.bloggargratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0