CHOCKLILA!!!!! Inte fargen dock.. mest bara chock!

Oj, igar stod jag lange och tittade pa vad jag adstakommit i mitt lilla rum. Jag tog manga turer under kvallen och kikade in och slog pa lyset och tittade.. med stora ogon pa vad jag gjort. Jag kan namligen inte bestamma mig for om jag tycker om det eller inte. A ena sidan tycker jag det ar jattecoolt, och annorlunda, a andra sidan undrar jag om det ar for mycket, och tredje sidan kan jag inte riktigt "vision"/se framfor mig hur slutresultatet kommer bli. Fondvaggen blev valdigt morklila.. men det ar fortfarande den dar lilafargen som jag absolutely love (som min vinterjacka for er som sett den) och sen funderade jag pa om det var dumt att anvanda den enda vaggen med fonster till fondvaggen, eftersom fondvaggs-fargen ar morkare an den andra fargen, som ar mer gralila. Fast da tankte jag att kanske det skulle sett for gratt och trakigt ut vid fonstret (som jag malat vitt), det blir ju mer kontrast med morklila mot det vita fonstret.

Oh my! Jag far val helt enkelt ha lite talamod och se hur det hela kommer sluta. Jag maste ju kalkylera in mobleringen ocksa...

jaja, ska pa jobbet snart sa jag far val sluta tanka sa mycket. Ska gora fardigt i rummet efter jag kommer hem.
Ryan ar ledig mandag och tisdag!

YAY! I love it, I love it!

Har ar det WINTER WONDERLAND 2 nu :) Mycket mycket sno!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0